Eta
argi eta garbi ikus daiteke, ikastola arruntetatik aldentzen dela, eskola honek
metodologia berezi bat baidauka.
Hona
hemen bideoa ikusgai:
Hauek dira ikastola
honen ezaugarriak:
- 0-6 urteko haur guztiak
elkarrekin daudenez, bata besteari laguntzen dira.
- Gelak txoko desberdinetan
daude banatuta eta haurrak bere garapen kognitiboaren arabera aukeratzen
du zer egin.
- Ekintza taldeka egiten
dituzte
- Haur batek txoko bat probatu
ez badu, irakasleak txokoa probatzera bultzatzen du.
- Irakaslea soilik behatzaile
moduan aritzen da
- Haurra gurasoengatik
konfiantza duenean banatzen da.
- Gurasoak geletan egoteko
eskubidea, haurra lasaitu arte
- Guraso eta hezitzaileen
arteko konfiantza egon behar da
- Hezitzaileak lagundu haurrei
Aurrera egiten
- Haurrek ikusiz ikasten dute
- Zaharrenek gazteenei lagundu
- Maitasuna
- Haurra da erdigunea
- Irakasleen lana egoera
desberdinak sortzea da, bere garapena eta autoestimua sustatzeko
- Guraso eskolen balioa
- Konfiantza haur irakasle eta
familiaren artean
- Haurrak jarri mugak
- Helburuak baliabideetara
egokitu
- Espazio eta baliabideak
garrantzi handia
- Espazioak umearen esplorazio
eta mugimendu beharretatik daude sortuak
- Egokitzapen prozesuari
garrantzia ematen diote eta malgua da, haurrak jartzen dutelako erritmoa.
- Irakaslea umearen beharren
zerbitzura dago eta haurrak gidatzen ditu
- Irakaslea behatzaile,
sortzaile eta bideratzailea
- Jolasten ikasi eta ikasten
jolastu
- Autonomia landu
Aipatu
beharra daukat, niri ikastola honen funtzionamendua asko gustatu zaidala, azken
finean, haurrak baitira garrantzitsuenak eta ikastetxe guztia, haien
beharretarako dagoelako egokituta.
Hori
horrela, nire ustez, egokia izango litzateke, pedagogia mota hau eskola
guztietan ezartzea.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina