2016(e)ko otsailaren 24(a), asteazkena

KONFIANTZAREN PEDAGOGIA

2016/02/24


Aste honetako Didaktika orokorreko klaseetan, Konfiantzaren pedagogia izeneko bideo bat ikusi dugu. Hau, Arrasateko Arizmendi ikastolaren inguruko bideo bat da.

Eta argi eta garbi ikus daiteke, ikastola arruntetatik aldentzen dela, eskola honek metodologia berezi bat baidauka.

Hona hemen bideoa ikusgai:


 Hauek dira ikastola honen ezaugarriak:

  •  0-6 urteko haur guztiak elkarrekin daudenez, bata besteari laguntzen dira.
  • Gelak txoko desberdinetan daude banatuta eta haurrak bere garapen kognitiboaren arabera aukeratzen du zer egin.
  •  Ekintza taldeka egiten dituzte
  • Haur batek txoko bat probatu ez badu, irakasleak txokoa probatzera bultzatzen du.
  •  Irakaslea soilik behatzaile moduan aritzen da
  • Haurra gurasoengatik konfiantza duenean banatzen da.
  •  Gurasoak geletan egoteko eskubidea, haurra lasaitu arte
  • Guraso eta hezitzaileen arteko konfiantza egon behar da
  • Hezitzaileak lagundu haurrei Aurrera egiten
  • Haurrek ikusiz ikasten dute
  • Zaharrenek gazteenei lagundu
  • Maitasuna
  • Haurra da erdigunea
  • Irakasleen lana egoera desberdinak sortzea da, bere garapena eta autoestimua sustatzeko
  • Guraso eskolen balioa
  • Konfiantza haur irakasle eta familiaren artean
  • Haurrak jarri mugak
  • Helburuak baliabideetara egokitu
  • Espazio eta baliabideak garrantzi handia
  • Espazioak umearen esplorazio eta mugimendu beharretatik daude sortuak
  • Egokitzapen prozesuari garrantzia ematen diote eta malgua da, haurrak jartzen dutelako erritmoa.
  •  Irakaslea umearen beharren zerbitzura dago eta haurrak gidatzen ditu
  •  Irakaslea behatzaile, sortzaile eta bideratzailea
  • Jolasten ikasi eta ikasten jolastu
  • Autonomia landu
Aipatu beharra daukat, niri ikastola honen funtzionamendua asko gustatu zaidala, azken finean, haurrak baitira garrantzitsuenak eta ikastetxe guztia, haien beharretarako dagoelako egokituta.

Hori horrela, nire ustez, egokia izango litzateke, pedagogia mota hau eskola guztietan ezartzea.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina