2016(e)ko maiatzaren 2(a), astelehena

LOCZY, hirugarren tertulia dialogikoa

2016/05/02


Gaurko klasean, loczyren tertulia dialogikoekin jarraitu dugu. Hona hemen aipatu den garrantzitsuena:


37. orrialdean:

  • Eguneroko ekintzak haurraren beharrak asetu behar ditu bere ongizaterako.
  • Haurrak erabakitzen du noiz egingo duen aurrera. Esaterako, esfinterraren kontrolarekin.
  • Haurra partaide egiten dute hezitzaileek.
  • “Se busca el placer en los aprendizajes”

38 or
  • Hezitzaileek kontu handiz eta errespetuz hezitzen dituzte haurrak
  • “No se trata al niño como un objeto”
  • Haurraren partehartzea bilatzen da adinak baldintzatu Gabe
  • Hezitzaileak momentuoro azalduko dio haurrari egiten diona
  • Azalpenaz gain, hezitzaileak erabiliko dituen gauzak aurkeztuko dizkio haurrari.
  • Haurrei ez zaiejatera derrigortzen
  • Ekintza guztiak denbora jakin batean betetzen dira, guztia oso planifikatuta dago.

40 or

  • Haurraren mugimendu askearen garrantzia

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina